MailMedia exclusieve e-mailpartner Motivaction's Mentality

E-mailmarketing & -publishing bedrijf MailMedia wordt de exclusieve partner van Motivaction's Mentality. Dit houdt in dat de klanten van Motivaction en MailMedia nu ook de opt-in e-mail adressen van MailMedia kunnen selecteren op het bekende waarden- en leefstijlmodel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het bestand is landelijk dekkend en bevat totaal 255.000 persoonsgebonden e-mailadressen. Deze personen hebben toestemming gegeven om benaderd te worden met commerciële berichten. Beide partijen hopen dat een hogere conversie wordt behaald wanneer de uiting vooraf is afgestemd op het sociale milieu van de ontvanger.

MailMedia en Motivaction maken het mogelijk via direct e-mail te mailen naar personen met een vooraf bekende mentaliteit zoals Kosmopolieten, Moderne Burgerij en Opwaarts Mobielen. Tegelijkertijd is het daarmee mogelijk geworden e-maildatabases van organisaties te verrijken met normen-en-waardeninformatie, hetgeen mogelijk nieuwe wegen opent op het gebied van CRM.

Frits Spangenberg, directeur van Motivaction: ‘Opt-in e-mailmarketing, die uitdrukkelijk plaatsvindt met toestemming van de persoon achter het e-mailadres, staat hoog op de agenda van de adverteerders. MailMedia is hierin in een jaar tijd marktleider geworden. Door onze samenwerking kunnen we adverteerders een innovatief en effectief kanaal bieden om hun prospects te benaderen. Men behulp van de Mentalityprofielen kan meer richting worden gegeven aan e-mails, waarmee zowel verzender als ontvanger is gediend.’

MailMedia BV is in september 2002 opgezet door IPAN-voorzitter Johan van Mil. Met titels als Sapenda, Biosmail, Gamemail, TV-menu, Soapmail, Mybutler en Communicatienieuws is MailMedia inmiddels de grootste uitgever van e-mailmagazines. Daarnaast ontwikkelt MailMedia corporate magazines per e-mail en exploiteert bestanden in opdracht van derden zoals Feyenoord, TINE The Internetworking Event, Twigger en Wannahaves. De totale oplage bedraagt ruim 40 miljoen e-mails per jaar op basis van ruim 450.000 actieve abonnementen. De 255.000 opt-in e-mailadressen kunnen door adverteerders worden ingezet voor e-mailmarketing.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie