Margriet begint campagne #ikgeefomje

Met deze campagne wil het tijdschrift het belang van aandacht en erkenning voor elkaar benadrukken.

  • PR
  • 30 November 2017
  • Redactie Adformatie

#ikgeefomje is een oproep om in actie te komen voor een ander. Om samen het leven in Nederland warmer en vriendelijker te maken en hiermee 'een tegengeluid te bieden in een tijd waarin de maatschappij steeds meer lijkt te verharden'.

Leontine van den Bos, hoofdredacteur van Margriet: 'Margriet is op een positieve manier maatschappelijk betrokken en geeft aandacht aan ontwikkelingen die ons allemaal aangaan. En een van die ontwikkelingen is de verharding van de samenleving. Het lijkt soms alsof zachte waarden als medemenselijkheid, vriendelijkheid en empathie achterhaald zijn. Met de actie #ikgeefomje wil Margriet het belang van deze waarden juist benadrukken.'

Anita Witzier geeft het startsein
De actie wordt de komende weken op verschillende kanalen onder de aandacht gebracht. Vandaag geven Anita Witzier en Leontine van den Bos het startsein van de actie in het Rijksmuseum. In Margriet 51 zit een stickervel waarmee lezeressen worden aangespoord in actie te komen. Bezoekers van margriet.nl kunnen aangeven wie een cadeau verdient. Die worden weggegeven via de site. 

Verder zijn in het hele land posters te zien met daarop #ikgeefomje en de oproep om mee te doen. De redactie komt zelf ook in actie en gaat aan de slag met suggesties die lezeressen hebben aangedragen.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie