Marketingstrateeg Robert Collignon gaat van Aegon naar Deloitte

Deloitte Consulting heeft Collignon per 1 januari aangesteld als director digital strategy voor de verzekeringsindustrie.

Collignon (44) maakt de stap van Aegon naar Deloitte om zijn carrière verder te ontwikkelen. Hij zegt: ‘Ik zet mijn werk voort, maar wel bij een adviesbureau dat zich sterk ontwikkelt op het domein van digitale innovatie. De opdracht die ik bij Deloitte heb meegekregen is om de propositie aan verzekeringsbedrijven in een digitale transitie verder aan te scherpen.’ Collignon richt zich bij Deloitte voornamelijk op de verzekeringsindustrie.

Met zijn gang naar Deloitte keert Collignon terug op een vertrouwd nest. Hij werkte er van 1998 – 2005 als senior manager. Collignon zegt dat Deloitte één van de weinige adviesfirma’s is die - ook in de recessie – enorm is gegroeid. Ook in adviesdiensten aan verzekeraars. Volgens hem zitten veel verzekeraars in de transformatie naar digitaal. ‘Wat ik van mijn tijd bij Aegon weet is dat “digital” een andere wereld is. Het is niet iets wat je er even bij doet, iets wat je er aan vastplakt, het is iets wat je helemaal moet zíjn. ‘

Collignon werkte bijna 6 jaar bij Aegon als SVP Brand & Customer Strategy. Naar verwachting wordt zijn opvolger bij Aegon eind maart bekend gemaakt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie