Metro met zaterdageditie

De gratis krant Metro komt met een extra editie op zaterdag 21 juni, waarin alle advertentieruimte is gereserveerd voor telecomaanbieder T-Mobile.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met Pinksteren kwam Metro met een speciale Pinkpop-editie, nu wordt het vierjarig bestaan van Metro in Nederland aangegrepen om ook met een gewone zaterdageditie van de krant te verschijnen. De krant wordt verspreid via de gebruikelijke distributiekanalen.

Dat alleen mobiele telecomaanbieder T-Mobile adverteert, past volgens algemeen directeur Silvio de Groot van Metro Holland bij het concept van de krant: ´Wij hebben de afgelopen maanden diverse nieuwe advertentieconcepten ingevoerd, zoals een outsert van vier pagina's om de krant heen, een folderinsert in het hart van de krant en de skyboxes op de voorpagina en nu volgt dus de volgende stap: een krant met slechts één adverteerder, die krant-dominant aanwezig is.´

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie