The Others Creativity ontwikkelt campagne voor vernieuwde VVV Cadeaukaart

De papieren VVV-cadeaubon wordt na 42 jaar vervangen door een plastic kaart.

Deze plastic kaart kan worden opgeladen met een bedrag naar keuze en wordt in de winkel en online geaccepteerd. De vernieuwde VVV Cadeaukaart heeft van alle cadeaukaarten in Nederland het grootste cadeau-aanbod in winkels én webshops.

The Others Creativity is verantwoordelijk voor de nieuwe identiteit van de VVV Cadeaukaart. Deze is geïmplementeerd in een herintroductie-campagne met korte commercials waarin de boodschap ‘Geven is leuker dan krijgen’ centraal staat. Vanaf 1 november is de vernieuwde VVV Cadeaukaart overal te verkrijgen en in te wisselen en de campagne zal worden uitgerold via televisie, radio, online, OOH en instore. Daarnaast is er ook een B2B-campagne opgezet.

Credits
Bureau: The Others Creativity
Concept en uitwerking: Chris Visser, Gazi Duran, Carine Davelaar, Ilona Bockmeulen, Lion Versloot
Inhouseproductie: The Others Productions, Britt van de Vlag
Positionering: Business Openers, Marc van Eck
Productiemaatschappij: Redrum
Mediabureau: Abovo Media
Fotografie: Patrick Ouwekerk
Klant: VVV Cadeaukaart, Raymond Smits van Waesberghe, Kees van Wijk, Erwin de Zeeuw, Pieter-Jan van Es, Wiljan Budding, Derk Tiggelhoven

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie