Paasspel moet La Place fans werven

Ter promotie van het online Paasassortiment van V&D restaurantketen La Place en om meer Facebookfans te genereren, heeft online bureau Kittyhawk een Paasspel bedacht en ontwikkeld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bij het online spel ‘Tik Een Eitje!’ moet de bezoeker met een virtuele lepel een virtueel ei precies op het juiste moment open tikken. Er zijn prijzen te winnen zoals kortingsbonnen, een paastaart en een paasontbijt. Het spel is gemaakt voor de Facebookpagina van La Place, maar is ook op de te spelen.

Ter promotie van de actie wordt ook gebruik gemaakt van een actiemailing die naar alle La Place nieuwsbriefabonnees is gestuurd, social advertising via Facebook en een bannercampagne op marktplaats.nl.

Kittyhawk meldt als resultaat dat afgelopen vrijdag, toen de actiesite 6 dagen in de lucht was, het spel meer dat 24.000 keer gespeeld is, waarvan 21.000 keer op Facebook. Het aantal Facebook fans zou met 17 procent gegroeid zijn (aantal fans bij aanvang 8.900).
Bron: persbericht Kittyhawk

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie