'Veel voorstanders samenvoeging Telefoongids en Gouden Gids'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een ruime meerderheid van zowel de Nederlandse consumenten als adverteerders is voorstander van het samengaan van de diensten van en .

Dit blijkt uit een onderzoek van marktonderzoeksbureau TNS Nipo in opdracht van De Telefoongids onder zowel consumenten als adverteerders. Het samengaan van De Telefoongids en Truvo Nederland (uitgever van Gouden Gids) wordt beschouwd als een belangrijke voorwaarde om de sterke en groeiende concurrentie met online alternatieven als , en verticale zoekmachines aan te gaan.
Het voordeel voor consumenten bij deze samenvoeging is dat ze profijt zullen hebben van een beter aanbod aan diensten en relevante gegevens, terwijl adverteerders van een beter rendement op hun investering zullen profiteren door een hoger bereik, zo blijkt uit het onderzoek. Van de adverteerders staat 91 procent positief of neutraal tegenover de beoogde samenvoeging. Dat geldt voor 85 procent van de consumenten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie