Yorin gaat doelgroep verruimen

HMG gaat de doelgroep van Yorin verruimen. Dat bleek gisteren tijdens de winterpresentatie van HMG (RTL4/5 en Yorin). Yorin wil voortaan ook oudere kijkers van dienst zijn. Aanvankelijk was de doelgroep vastgesteld op 20- tot 34-jarigen, maar de zender wil vanaf september ook mensen buiten die doelgroep bereiken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

´Ik ben zelf 52 en wil ook tv kunnen kijken', aldus tv-baas Leo van der Goot. ´De merknaam Yorin is heel bekend, maar het concept werd in het geheel niet ingevuld door de programmering. Kijkers raakten de draad kwijt´. De Yorin-ondertitel 'The Movement', die duidde op een interactieve kijkersrol, laat het HMG-station varen. ´De kijker moest deelnemer worden aan een movement, maar trof iets aan dat heel erg stilstond. Vorm en inhoud waren te ver uit elkaar gedreven.'(ANP)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie