AH, Unilever, Fox Kids in grootse EK-actie

Albert Heijn begint samen met Unilever en tv-zender Fox Kids een grootscheepse promotieactie rond het EK voetbal, onder de verzamelnaam Het Nederlands Elftal Spel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bij aankoop van bepaalde Unilever-producten in Albert Heijn-vestigingen kunnen vanaf aanstaande dinsdag gedurende vier weken poppetjes van de spelers van het Nederlands elftal worden gespaard. Albert Heijn gaat rond deze actie ‒ die de naam ‘Oranje-koppiez & lijffiez’ draagt ‒ vanaf volgende week breed campagne voeren, onder meer in dagbladen en op tv.

In de actieperiode ontvangen klanten bij besteding van elke 20 euro bij de AH-kassa’s een ‘Oranje-koppie’ van een van de spelers of trainers van het Nederlands Elftal. In totaal kunnen 26 verschillende ‘koppiez’ worden gespaard. De ‘Oranje-koppiez’ passen op vijf verschillende ‘lijffiez’. Die krijgen klanten gratis bij aankoop van EK-actieproducten (behorend tot het Unilever-portfolio). Het gaat om zo’n vijf tot zeven actieproducten per week.

Klanten kunnen met de poppetjes zelf hun favoriete opstelling maken of de ‘Oranje-koppiez’ bewaren in een verzamelmap (kost 50 eurocent). Ook kan met de poppetjes ‘Het Nederlands Elftal spel’ worden gespeeld (in AH’s Allerhande verschijnt daartoe een ‘speelveld’).

In een speciaal tv-programma van FoxKids, dat onlangs is begonnen, kunnen kinderen dagelijks hun favoriete opstelling voor de komende wedstrijd kiezen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie