Communicatie Poll: sponsoring en de crisis

Olympisch schaatser Shani Davis verloor deze zomer als gevolg van de kredietcrisis zijn contract met DSB Bank. Zal de economische malaise sponsoring extra hard raken vergeleken met andere communicatiemiddelen? Daaraan is de nieuwe Communicatie Poll gewijd. De stelling ‘Juist het communicatie-instrument sponsoring zal minder worden ingezet door de nakende recessie’ (zie rechterkolom homepage).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De stelling van vorige week luidde ‘Rouvoet maakt zich terecht zorgen over de seksuele moraal van jongeren’. Hier kon een meerderheid van 56 procent zich vinden. Zij kozen de optie ‘Eens, de overheid heeft ook hier een belangrijke voorlichtingstaak’. Een stevige minderheid van 44 procent oordeelde anders en koos voor het antwoord ‘Oneens, de politiek heeft niets te zoeken in onze slaapkamers’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie