Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    PR / 28 January 2013 - 15:37

    Vier Arnhemse bureaus promoten samen Arnhem

    Vier Arnhemse marketingcommunicatiebureaus gaan gezamenlijk de citymarketing van Arnhem ‘nieuw leven inblazen’.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Commerce / 23 January 2013 - 15:38

    Utrecht nummer één op ranglijst G50 Evenementen

    Van de 50 grootste gemeenten in Nederland, is Utrecht de nummer één in de evenementenindex van Respons.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Targeting & segmentatie / 21 January 2013 - 14:11

    Nederlands Visbureau start publiekscampagne 'Vis 't uit'

    Het Nederlands Visbureau is gestart met de voorlichtingscampagne ‘Vis ’t uit’, die de kennis van de consument over verantwoorde vis moet vergroten.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Carriere / 18 January 2013 - 16:03

    Marc den Hartog naar BBK/Door Vriendschap Sterker

    Marc den Hertog (1975) is bij BBK/Door Vriendschap Sterker gestart als creatief directeur.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Gedragsverandering / 14 January 2013 - 20:26

    HIER lanceert 'échte groene stroom'-checker

    Veel stroom die in Nederland als groene stroom wordt verkocht is niet groen. Om Nederlanders bewust te maken van de herkomst van hun groene stroom, lanceert de HIER Klimaatcampagne 'échte groene stroom'-checker.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Gedragsverandering / 14 January 2013 - 15:44

    Communicatie Poll: Spekman versus haatmails

    De Communicatie Poll haakt in op de kruistocht die PvdA-partijvoorzitter Hans Spekman via (social) media voert tegen anonieme dreig- en haatmails. De stelling: ‘Effectief het social media beschavingsoffensief van Spekman tegen haatmails’. (homepage)

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Reputatiemanagement / 14 January 2013 - 15:14

    Sorrylijst 2012: Premier Rutte krijgt reputatie als ‘sorry-premier’

    Door zijn spijtbetuiging over de zorgpremie bekleedt premier Mark Rutte de nummer 1 positie op de Sorrylijst 2012 van de Reputatiegroep.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Carriere / 14 January 2013 - 12:50

    Allesoverprovisieverbod.nl

    Sinds 1 januari van dit jaar geldt er een provisieverbod, wat betekent dat consumenten moeten gaan betalen voor advies van zakenlijk dienstverleners. Het particuliere initiatief Allesoverprovisieverbod.nl wil hen hierin wegwijs maken.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Interne communicatie / 14 January 2013 - 12:31

    Nieuwe vergelijkingssite voor de zorg

    KiesvoorjeZorg.nl is een nieuw onafhankelijk online vergelijkingsplatform voor de zorg. Op dit platform is het mogelijk om ouderenzorg en ziekenhuiszorg te zoeken en te vergelijken.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Media / 7 January 2013 - 16:35

    Communicatie Poll: wat doen de budgetten?

    De Communicatie Poll is gewijd aan de portemonnee van de communicatieprofessional. De stelling : ‘Mijn communicatiebudget in 2013…’ (zie homepage rechterkolom)

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Merkstrategie / 7 January 2013 - 9:55

    Campagne moet kinderen aanzetten meer te sporten

    KidsVitaal is in samen met het Jeugdsportfonds een nieuwe campagne gestart om kinderen te bewegen meer aan sport te doen.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Contentmarketing / 7 January 2013 - 9:15

    Blinde skateboarder boegbeeld campagne tegen sportblessures

    VeiligheidNL en Perry zijn het jaar gestart met de lancering van de gezamenlijke campagne ‘Be Brave, Be Safe’, die moet bijdragen aan het terugdringen van het aantal sportblessures.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    PR / 7 January 2013 - 9:00

    Communicatieprijs Brabant 2012 voor campagnes TU/e en Roze Maandag

    De campagne Toekomstdromen van de Technische Universiteit Eindhoven en de Roze Maandag-campagne ‘Be Gay for a Day’ zijn de winnaars geworden van de Communicatieprijs Brabant 2012.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Interne communicatie / 3 January 2013 - 13:08

    Communicatie zorgpremie door Rutte is 'Communicatieblunder 2012'

    De ‘Communicatie rondom de zorgpremie door Rutte’ werd door een meerderheid (28 %) van de stemmers op de Communicatie Poll verkozen tot ‘De Communicatieblunder van 2012’. De case werd op de voet gevolgd door de ‘Non-communicatie bij de VU rond Eyeworks en longartsen (25%)’ en ‘NRC’s pijnlijke primeur over ski-ongeluk Prins Friso (21%).

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Gedragsverandering / 18 December 2012 - 7:04

    Karen van Bergen CEO Porter Novelli

    De Nederlandse Karen van Bergen is met ingang van 1 januari 2013 benoemd tot chief executive officer van Porter Novelli.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Contentmarketing / 18 December 2012 - 6:07

    Dokters van de Wereld organiseert Dag van de Migrant

    Vandaag is het de Internationale Dag van de Migrant. Nog altijd ervaren ongedocumenteerde migranten in Nederland grote problemen met toegang tot zorg. Daarom vraagt Dokters van de Wereld op deze dag aandacht voor hun situatie.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Design / 17 December 2012 - 21:58

    Communicatie Poll: Communicatieblunder 2012

    De stelling van de Communicatie Poll is gewijd aan ‘De Communicatieblunder van 2012’. Maak je keuze uit 12 onder meer door bezoekers van deze site gekandideerde uitglijders in alfabetische volgorde gerangschikt (zie homepage rechterkolom). Er gloort overigens ook hoop aan de horizon, want in het nieuwe jaar volgen de Communicatietoppers van 2012.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Reputatiemanagement / 17 December 2012 - 21:03

    Annick Verdegem corporate affairs manager Benelux Mondelēz International

    Annick Verdegem is in dienst getreden bij Mondelēz International als corporate affairs managers Benelux.

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Design / 17 December 2012 - 12:35

    Campagne: bezit alcohol op openbare plek strafbaar onder 16 jaar

    Vanaf 1 januari zijn jongeren onder de 16 jaar strafbaar als zij op een openbare plek alcohol bij zich hebben. Om hen daarop te attenderen start VWS de campagne ‘Alcohol bij je? Komt je duur te staan.’

  • Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
    adformatie
    Merkstrategie / 12 December 2012 - 20:16

    'John de Mol meest invloedrijke mediapersoon'

    John de Mol is volgens onderzoek van Het Nederlands Medianetwerk wederom de meest invloedrijke persoon in de Nederlandse media. Eveneens net als vorig jaar staan Matthijs van Nieuwkerk en Joop van den Ende respectievelijk op de tweede en derde plaats.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 129

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media