Fleishman-Hillard valt in de prijzen

Het Amerikaans bureau Fleishman-Hillard was met vijf prijzen de grote winnaar bij de jaarlijkse Big Apple Awards van de branchevereniging PRSA. Joan Capelin van Capelin Communications kreeg de John W. Hill Award.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Best of the Big Apples-prijs ontving Fleishman-Hillard (F-H) voor de public relations voor de Susan G. Komen Breast Cancer Foundation. Bij deze 'Sing for a Cure'-campagne zette het bureau muziek in om mensen op de hoogte te brengen van de omvang van borstkanker en de noodzaak van onderzoek daarnaar.

Andere winnende projecten van F-H waren voor de klanten Barclay's Global Investors, internetbedrijf Yahoo!, de American Assn. of Clinical Endocrinologists en technologiebedrijf AstraZeneca.

Zeven bureaus, waaronder Burson-Marsteller, Hunter PR en Ketchum, sleepten twee Big Apples binnen, terwijl bedrijven als M Booth & Assocs., G.S. Schwartz en Knowlton met één prijs werden beloond voor hun campagnes.

De jaarlijkse John W. Hill Award voor leiderschap in de PR-branche ging naar Joan Capelin, directeur van Capelin Communications, die ruim 200 klanten in de architectuur- en designwereld bedient. In haar toespraak drukte zij de aanwezigen op het hart dat zij de 'hoogste ethische standaarden' moesten hanteren. Capelin beschreef PR als een branche waarin de mensen hun geld verdienen met hun scherpzinnigheid en niet met hun handen.

Michael Greece, managing director bij Padilla Speer Beardsley, kreeg de Philip Dorf Award voor zijn uitstekende kwaliteiten als mentor. Hij legde in zijn toespraak de nadruk op teamwork. (bron: )

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie