Globalocity wordt Bluehorn

Na vier jaar internetdienstverlening in de internationale markt heeft Globalocity uit Den Haag zijn naam gewijzigd in Bluehorn, de naam van een indiaans mythisch figuur.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het bedrijf is zuster van tv format bedrijf MediaConcern en merkbeschermingsbedrijf Pretection International. Het nieuwe Bluehorn is exclusief huisleverancier van ondermeer RedBull en Numico wereldwijd en verwacht hiermee zijn positie internationaal te kunnen uitbouwen en verstevigen. Het bedrijf zal zich in de toekomst verder gaan specialiseren in Microsoft Content Management Server en de realisatie van grootschalige interactieve concepten.

´Het gebruik van de naam Globalocity, een samentrekking van Global Velocity leidde internationaal tot verwarring´; aldus de nieuwe verkoopdirecteur Rachid Lecheb. ´Er is voor naamsverandering gekozen om voor eens en voor altijd een einde aan mogelijke verwarring te maken.´

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie