Hoe contentcreatie muggen moet wegjagen

Vapona en Buienradar werken samen in ‘Muggenradar’.

Insectenbestrijdingsmiddelenmerk Vapona en weersite en app Buienradar (onderdeel van RTL) ontwikkelden een nieuw digitaal platform genaamd ‘.’

Contentmarketingcampagne

Het platform biedt informatie over de kans op overlast van muggen, tot vier dagen vooruit. Het platform met content wordt aangejaagd via een 360 graden campagne op de RTL-zenders en Buienradar-kanalen. Via deze brede contentmarketingcampagne, met onder andere een RTL Weer-meteoroloog, wil Vapona awareness creëren voor de communicatieboodschap ‘uw wapen tegen insecten’.  

Vapona: ‘Bijzonder is het gebruik van “weertargeting”; de promotionele campagne wordt ingezet wanneer de temperatuur en luchtvochtigheid omhooggaan en de windkracht laag is waardoor er sprake is van een verhoogde kans op muggen.’

Via items in het RTL Weer, online video’s op Buienradar.nl, billboards rond RTL Weer & Verkeer, promo’s bij de RTL-zenders, display advertising, socialemediapostings en advertorials in onder andere RTL Weekendmagazine wordt bereik gegenereerd.

Credits

Adverteerder: Vapona

Concept: RTL Nederland

Mediabureau: MEC

Account: Barry Pearson, salesmanager RTL Special Advertising

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie