Indie verovert Rusland met alcoholvrij Amstel bier

Indie heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor de introductie van Amstel Non-Alcoholic op de Russische markt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Indie heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor de introductie van Amstel Non-Alcoholic op de Russische markt. Volgens Lode Schaeffer, oprichter en partner van Indie, is dit een unicum. &;In Rusland is TV reclame voor alcoholische dranken – en dus ook voor bier – verboden. Op korte termijn gaat dit ook gelden voor non-alcoholisch bier. Met deze campagne “The Power of Time” maakt Amstel Rusland optimaal gebruik van de allerlaatste mogelijkheid om Amstel Non-Alcoholic via TV breed onder de aandacht te brengen.&;

De campagne “The Power of Time” is ontwikkeld op basis van de al eerder door INDIE ontwikkelde campagnestrategie “The Gift of Time” voor Amstel Premium Pilsener in een aantal Oost-Europese landen. Die strategie leidde eerder tot een die werd uitgezonden in onder andere Bulgarije, Kroatië, Macedonië en Wit-Rusland.

Credits
Creative Director: Lode Schaeffer
Designer: Eva Storck
RTV: Ineke Koornstra
Account Management: Maroeschka Volker, Tim Sneep
Amstel (Heineken Russia): Jonnie Cahill, Yiannis Evdokiadis, Olesya Lieber
Productiemaatschappij: Comrad
Regisseur: Eche Janga
Producer: Karlijn Paardekoper
D.O.P.: Mark de Meijer
Geluid: Wave Studios – Alex Nicholls-Lee
Off-line: Storm Post Production – Jurriaan van Nimwegen
On-line: Storm Post Production

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie