Mars Europe herziet reclame-account

Mars Europe wil haar pan-Europese reclame-account herzien. Het account voor de reep zit nu nog bij D’Arcy. Wel zou het bureau nog andere Mars-merken behouden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens bronnen bij Mars zijn er twijfels over D’Arcy en is de top in de Verenigde Staten bij elkaar gekomen om te praten over de toekomst van de communicatie voor het merk. De review betekent waarschijnlijk dat het account naar een van de twee andere wereldwijde netwerken van Mars gaat: BBDO of Grey Worldwide. In 1999 waren er al plannen om de Mars-bureaus voor de verschillende merken terug te brengen tot twee, maar dat ging toen niet door. Wel werd het Twix-account van D’Arcy naar Grey verschoven. D'Arcy zou wel Skittles, Revels, Topic, Maltesers en Tracker behouden, aldus Campaign. De Mars-reep is in Europa in die markt het populairst.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie