Mediaedge:cia wijzigt interne organisatie

Mediabureau Mediaedge:cia gaat zijn verschillende disciplines ‘rondom de klant’ organiseren. Deze organisatiewijziging heeft tot doel betere en goed geïntegreerde oplossingen te bieden die moeten leiden tot meer resultaat voor klanten

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De afgelopen jaren heeft Mediaedge:cia zijn aanbod van diensten uitgebreid op het gebied van return on investment-oplossingen, sponsoring, search, e-CRM en performance based marketing.

‘De manier om consumenten te bereiken is de laatste jaren drastisch veranderd. We constateren dat onze klanten vaker willen dat we deze diensten meer integreren en hen helpen met totaaloplossingen. Door de klant nog meer centraal te stellen en cliëntenteams, waarin alle relevante disciplines aanwezig zijn, rondom onze klanten te organiseren kunnen we dit realiseren’, zegt Eric Kramer, CEO van Mediaedge:cia Nederland.

De cliëntenteams worden ondersteund door een nieuw opgericht Centre of Innovation. Hier worden innovatieve diensten ontwikkeld (e-commerce, e-crm, mobile marketing), wordt aanvullende dienstverlening gelanceerd, zoals MEC Access (sponsoring) en worden return on investment-analyses gemaakt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie