Oor brengt 'Flashback's'-info nu Backstage stopt

Het magazine BackStage en het daaraan gekoppelde loyalty-programma met onder meer een gelijknamige kortingkaart gaan verdwijnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Blad en kaart bereikten maandelijks zo'n tienduizend mensen. Informatie over de concertreeks Marlboro Flashbacks zal nu worden opgenomen in de redactionele kolommen van muziekblad Oor, waarin een periodiek geïntegreerde 'special' zal verschijnen. "Verschuivingen in medialand waarmee tabaksfabrikanten geconfronteerd worden, maakten het voor sponsor Marlboro niet meer doenlijk om de communicatie voort te zetten", aldus Flashback's bedenker/producent Peter Kroone van marketingbureau Companions die tevens drie jaar lang Backstage uitgaf. Marlboro wilde gezien de beperkende maatregelen omtrent tabakspubliciteit 'geen risico lopen' en trok zich terug als sponsor van het magazine. Volgend jaar gebeurt waarschijnlijk hetzelfde bij het in 1995 gestartte evenement.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie