Zo zet je programmatic advertising succesvol in

Hoe zet je programmatic marketing succesvol in? En wat zijn de valkuilen? Ontdek het tijdens deze online clinic.

Met behulp van programmatisch adverteren kun je meer kracht bijzetten bij de mediaplannen en campagnes. Wat zijn de laatste trends en ontwikkeling op het gebied van programmatic advertising? Wat kan je hiermee op dagelijkse basis? Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School krijg je een deepdive op het onderwerp programmatic advertising met gedetailleerde inzichten en tips.

Datum: 25 augustus 
Tijd: 14:00 - 15:30 uur 
Locatie: Live-stream 

Onderwerpen die aan bod komen

Tijdens deze clinic ontdek je hoe je concreet aan de slag kunt gaan met de strategische en tactische mogelijkheden van programmatic advertising. De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Wat zijn essentiële KPI’s en hoe kun jehiervoor optimaliseren? 
  • Welke instrumenten hebt je echt nodig (3rd party tooling)? 
  • Optimaliseren van de inzet van first party data
  • Welke attributiemodellen kan je gebruiken 
  • Wat zijn sleutel elementen in de briefing? 
  • Hoe monitort en evalueert je de KPIs? 
  • Controle houden over de digitale waardeketen 
  • Delen van best- en worst practices 
  • Analyse van media en non-media spend. 

Voor wie is deze clinic interessant?

Ben jij een marketeer of media manager die een basiskennis heeft op het gebied van programmatic advertising en wil je een deepdive op dit onderwerp? Dan is deze clinic wat voor jou.

Over de spreker

Paul is een ex-marketeer, die zich sinds meer dan 10 jaar enkel nog richt op digital. Hij is bij fma verantwoordelijk voor de digitale activiteiten. Paul heeft ruime ervaring als omnichannel marketeer en strategisch digitaal specialist voor adverteerders en uitgevers. 

Gratis aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Plaats als eerste een reactie