Rijksmuseum winnaar Opzij Gouden Meetlat 2003

De Gouden Meetlat 2003 is afgelopen donderdag uitgereikt aan Het Rijksmuseum, hun mediabureau Mediaedge:cia en reclamebureau Skip Intro.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Gouden Meetlat is een adverteerderprijs van het maandblad Opzij, welke prijs jaarlijks wordt toegekend aan de meest emancipatoire advertentie die het afgelopen jaar in Opzij heeft gestaan. Het Rijksmuseum wint de Gouden Meetlat met de advertentie "En ook nog tien kinderen gebaard".

De jury maakte haar keuze uit de 11 winnaars van de Zilveren Meetlat, de prijs die maandelijks wordt toegekend aan de meest emancipatoire advertentie van die maand. De jury bestond dit jaar uit Cisca Dresselhuys (hoofdredacteur Opzij), Katja van Putten (Fé-losophy) en Mieky van Schijndel (Daimler Chrysler).

De uiting van XS4All - een jonge, wat bozig kijkende moderne assertieve vrouw - eindigde op de tweede plaats. Zwitserleven en Max Havelaar eindigden op een gedeelde derde plaats.Het was de vierde keer dat de prijs werd uitgereikt. De eerdere winnaars waren de Belastingdienst, De Vereniging van de Kamers van Koophandel en ABN Amro.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie