Samenwerking MailMedia en Motivaction

Uitgever van e-mail magazines MailMedia heeft zijn 240 duizend opt-in e-mailadressen gekoppeld aan Motivaction's mentaliteitsprofielen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

MailMedia wil hiermee volgens Emerce de e-mailadressen 'verrijken' en zo adverteerders in staat stellen om gerichter e-mailreclame te versturen. Motivaction heeft de Nederlandse bevolking ingedeeld in een acht sociale groepen: nieuwe conservatieven (8 procent), gemaksgeoriënteerden (9), kosmopolieten (10), postmaterialisten (10), postmoderne hedonisten (10), opwaarts mobielen (10), traditionele burgerij (18) en moderne burgerij (22).

De 240 duizend opt-in e-mailadressen die MailMedia tot nu toe heeft verzameld, worden nu gekoppeld aan deze profielen, zegt directeur Johan van Mil, ´We hebben de mensen die ons een opt-in e-mailadres hebben gegeven een vragenlijst gestuurd.´ Hij verwacht een respons van 90 procent Volgens Van Mil heeft een soortgelijke samenwerking tussen Wegener en Motivaction de uitgever een hogere respons opgeleverd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie