Winkelman & Van Hessen en RTL Z introduceren IMtv

PR-bureau Winkelman & Van Hessen en RTL Z introduceren vanaf 1 augustus 2002 IMtv, een nieuwe mogelijkheid voor bedrijven om de kijkersgroep van RTL Z te bereiken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

IMtv staat voor 'Ingezonden Mededelingen TV' en stelt een bedrijf in staat

om onder eigen verantwoordelijkheid een redactionele opzet vast te stellen

voor het eigen bedrijfsnieuws. Elke IMtv-uiting duurt maximaal 1 minuut en

wordt op dezelfde dag zesmaal uitgezonden, steeds voorafgaand aan het RTL Z

Nieuws. Hiermee communiceert het bedrijf volgens de bedenkers van IMtv met

een doelgroep van circa 900.000 zakelijke RTL Z kijkers. Het bericht is

bovendien de gehele week na uitzending te lezen op RTL Text en op RTLZ.nl.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie