Abri's als 3D-ovens voor Ratatouille: The Adventure

Exterion Media toverde abri´s om tot 3D-ovens ter promotie van Disneyland Paris’ nieuwste attractie ´Ratatouille: The Adventure'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Afgelopen dinsdag veranderden twee abri’s, één in Rotterdam en één in Tilburg, in grote 3D-ovens inclusief een fornuis, pannen op het dak, een vers afgebakken baguette-bank én met de geur van vers appelgebak. Dat was het officiële startsein voor de campagne, die nog tot 1 juli 2014 loopt.

 

De nieuwe Disneyland Paris attractie is gebaseerd op de gelijknamige Disney-Pixar film ‘Ratatouille’. 

Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director bij Exterion Media: &;In “Ratatouille: The adventure” krimpen bezoekers tot de grootte van een rat en beleven ze net als Rémy hoe het is om een rat in een grote mensenwereld te zijn. Juist dat gevoel hebben we ook Nederland proberen mee te geven.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie