Bereik Freecards toegenomen

1.224.000 Nederlanders hebben de afgelopen vier weken één of meerdere Freecards uit de rekjes meegenomen. Dit blijkt uit de jaarcijfers van de NOM Print Monitor.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het bereik van Freecards is toegenomen ten opzichte van de vorige NOM-rapportage: 33,4% van de Nederlanders vanaf 13 jaar - ruim 4,4 miljoen mensen - neemt inmiddels wel eens Freecards mee.

De groepen die met name Freecards meenemen, zijn 13-19 en 20-34 jaar, hoger opgeleid, hebben een bovenmodaal inkomen en wonen in of rond een stad. Verder kijkt de Freecardgebruiker relatief weinig tv en leest hij bovengemiddeld veel tijdschriften. Freecards was in 1993 het eerste product van Boomerang Media, marktleider indoor media.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie