Cap Gemini komt met campagne ‘met knipoog’

‘Attentie: hier spreekt de economie. Tot nader order mag er niet meer worden gelachen tijdens kantooruren.’ Deze week is deze campagne van Cap Gemini Ernst &Young gestart met een knipoog naar de economische mineurstemming in ons land.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De achterliggende boodschap van de nieuwe campagne luidt: laat de economie niet met je sollen. Jij bent de baas. Ofwel: ‘Defy The Economy!’ Nederland heeft met de campagne een internationale primeur, Nederland is het eerste land binnen de Cap Gemini Ernst & Young Group dat ‘Defy The Economy!’ lanceert. Later dit jaar volgen andere landen. De campagne start op 29 april met een aantal zogenoemde teasers, bedoeld om de doelgroep van de campagne op te warmen voor 6 mei. Vanaf die dag roept Cap Gemini Ernst & Young organisaties op de economie te trotseren. De teasers bestaan uit korte radiospotjes van 10 seconden en mysterieuze billboards in de Randstad met mededelingen van ‘The Economy’. Van 6 tot en met 12 mei krijgen de billboards een ‘Defy-stamp’, een prominent stempel met daarop de tekst: ‘Defy the Economy!’ en Cap Gemini Ernst & Young als afzender. Ook op de radio en in landelijke dagbladen en tijdschriften wordt vanaf 6 mei duidelijk gemaakt dat de klanten van CGE&Y ‘niet langer afhankelijk hoeven te zijn van de grillen van de economie’. De campagne werd gemaakt door Strawberry Frog.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie