Citroen weer weg bij Proximity

Na amper een half jaar is Citroën met zijn below-the-line account alweer opgestapt bij Proximity. Wel is er een nieuwe klant te melden: Snack-a-Jacks.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Waar de automarketeer naartoe gaat is niet bekend, maar in de branche wordt rekening gehouden met een switch naar de van Proximity afkomstige Erik Jan Koense en Rob Severein, die hun eigen bureau zijn begonnen.

Proximity onthoudt zich van commentaar en verwijst naar Robert de Groot van Citroën, die in Parijs zit en vanochtend niet bereikbaar was. Business director Erik Voskuijl van Proximity toont zich teleurgesteld over het verlies van de klant. 'Tijdens de pitch werd ons gedachtegoed nog zo omarmd', is alles wat hij kwijt wil. Ook bij het bureau van Koense en Severein, die nog bij Proximity zaten toen de pitch werd gewonnen, zwijgt men. Tot 1 maart blijft Proximity de dm-activiteiten voor Citroën en de dealerorganisatie nog uitvoeren.

Proximity kondigt ook een nieuwe klant aan, Snack-a-Jacks van Quaker Oats. De Britse tv-campagne wordt geadapteerd, maar volgens Voskuijl worden er ook eigen below-the-line activiteiten voor de Britse klant ontwikkeld. En voor klant KPN werd een nieuwe breedbandportal ontwikkeld, terwijl klant Nutricia het bureau een uitgebreid crm-programma liet maken.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie