E-mail associatie sluit zich aan bij DDMA

De e-mail associatie gaat verder met DDMA. Dit besluit namen leden van de e-mail associatie unaniem tijdens de jaarvergadering.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

E-mail ontwikkelde zich sinds de oprichting van e-mail associatie tot een volwassen medium en volwaardig onderdeel van de marketingcommunicatie mix. 'Toetreding tot DDMA doet recht aan de potentie die het kanaal in deze mix bevat en het crossmediale karakter van het e-mail' zegt de organisatie op de eigen .

Vijfentwintig organisaties zijn al zowel bij de e-mail associatie als DDMA aangesloten. Met de toetreding van de e-mail associatie krijgt DDMA er direct veel nieuwe leden bij. Michael Straathof, voorzitter van de e-mail associatie 'Voor hen en de bestaande leden van DDMA wordt een e-mail council opgericht. Deze gaat zich bezighouden met het overdragen van kennis via events, workshops, expertsessies en via artikelen en whitepapers. Er zal dit jaar nog een aantal werkgroepen opgericht worden om deze activiteiten te organiseren, om trend- en gedragonderzoek te verrichten en een opleiding te starten. In 2011 wordt ook het e-mail associatie-keurmerk aan het Privacy Waarborg van DDMA toegevoegd. We hebben scherpe ambities geformuleerd voor de toetreding tot DDMA. De e-mail council houdt deze doelstellingen nauwlettend in de gaten.'

BRON: DDMA

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie