Friendly Fire begint afdeling reclamemuziek

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bookings- en managementkantoor Friendly Fire start . Dat moet reclamebureaus en merken sneller en makkelijker in aanraking laten komen met Nederlandse muziek voor reclame-uitingen.

Verantwoordelijke is Niels Aalberts, ook manager van bands/artiesten als Bertolf, Case Mayfield en Only Seven Left. Tot nu toe is er vanuit Best Kept Secret Music gewerkt aan muziek voor commercials van C1000 (Stars of Football, met muziek van Only Seven Left en Arno Krabman) en Mandemakers Keukens (van Gram).
Friendly Fire verzorgt boekingen en organiseert concerten voor zowel internationale als lokale acts. Aalberts: 'Zodoende is het voor ons makkelijk om snel te schakelen. Reclamebureaus en merken kennen slecht hun weg in de muziekindustrie. Bovendien zijn ze op zoek naar een one-stop-shop. Ze willen zaken doen en weer door. Wij willen graag direct met opdrachtgevers aan tafel, zoals bij C1000 en Mandemakers het geval is geweest. Dat komt de kwaliteit ten goede omdat je direct praat met de mensen achter het concept.'
Bron: Entertainment Business.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie