Gedane Zaken: DailyDialogues, True en SuperHeroes

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?

Hunkemöller heeft voor haar internationale socialemediastrategie DailyDialogues uit Rotterdam gekozen. De retailer en het bureau gaan samen verder bouwen aan de strategie om Hunkemoller ‘the most personal, social & inspiring brand’ te maken. DailyDialogues pakt naast het  strategische stuk ook de ‘always on’ social media promoties op, plus de grotere internationale campagnes.

Na een creatieve pitch tussen drie bureaus heeft True het online Sunweb account gewonnen. Doorslaggevend voor de keuze was de innovatieve manier waarop True het digitale potentieel uit de nieuwe campagne haalde. De samenwerking is direct van start gegaan.

SuperHeroes Amsterdam en haar pr-bureau GreatQuestion! gaan aan de slag voor BOS Ice Rooibos. Het ijstheemerk heeft ambitieuze groeiplannen in Europa. De bureaus komen met een digital first aanpak, waarin creativiteit, influencer engagement, reviews en mediarelaties een belangrijke rol spelen.

Happy Cactus heeft de nieuwe positionering en website voor Ecco Italia ontwikkeld. Nadat de e-mailmarketing al aan Happy Cactus was toevertrouwd, is het bureau nu ook aan de slag gegaan met de visuele identiteit en het webdesign van Ecco Italia.

ANWB heeft MOBGEN gekozen om verschillende mobiele app projecten te ontwikkelen. ANWB heeft al meerdere mobiele applicaties geïntroduceerd om hun leden ‘on the go’ te helpen. Het optimaliseren van de serviceverlening aan leden via het mobiele kanaal is de sleutel voor ANWB’s digitale strategie.

Basic-Fit kiest voor BLCKBRD Soundbranding voor audio. Het bureau gaat een ‘audio identiteit’ ontwikkelen en deze consistent doorvoeren via alle kanalen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie