Heineken kiest Kingsday wereldwijd voor Affligem

Het Amsterdamse bureau gaat internationaal de digitale communicatie doen.

De samenwerking gaat per direct in. 
 
Affligem is verkrijgbaar in - de grote steden van - dertig landen. Het Belgische abdijbier is één van de oudste merken ter wereld en werd voor het eerst gebrouwen in 1074.
 
Sarah Maddock, global brand drector Affligem zegt dat authenticiteit steeds belangrijker is voor consumenten. &;Dat is een gouden kans om ons verleden te gebruiken als manier om het merk te laten groeien in bestaande en nieuwe markten. Kingsday gaat deze gedachten vertalen in ideeën voor de digitale wereld.&;
 
Sander Volten, managing director van Kingsday: &;Speciaalbieren worden steeds populairder en laten de de bierindustrie significant groeien. We willen Affligem een voorbeeld voor deze categorie maken.&;  

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie