Het Grote Marketingcongres en Effies uitverkocht

1000 marketingprofessionals verwacht in Concertgebouw.

Dinsdag 1 november spreken onder andere Henk Jan Beltman (Tony’s Chocolonely), Hanneke Faber (CCO Ahold Delhaize), Roel de Vries (CMO Nissan) en Robert Bohemen (CMO Blokker) voor een uitverkochte zaal met marketeers.  Ook de Effie-uitreiking is dit jaar met 550 bezoekers uitverkocht.

Erik van Engelen (Eneco), voorzitter 24Festival, is verheugd: ‘Wij zijn zeer content met een volledig uitverkocht Grote Marketing Congres en Effie-uitreiking, met overdag 425 congres deelnemers en in de avond 550 mensen voor de uitreiking. Dat is een record. Tijdens deze dag en avond zal de top van de Nederlandse marketeers en bureauwereld niet alleen kennis delen maar ook de belangrijkste marketingcases belonen met de hoogst mogelijke marketingerkenning: de Effie’.

Het 24Festival wordt georganiseerd door VEA, BVA en Adfo Groep. Het heeft dit jaar als thema ‘Marketing in the Fastlane’. Op deze site doen we verslag.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie