ING Bank denkt weer met u mee

ING Bank gaat de komende tijd het uitgeklede kantorennetwerk weer optuigen en mogelijk uitbreiden. Daarvoor wordt de aloude en beroemde reclameslogan ‘ING Bank denkt met u mee’ weer van stal gehaald.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na jaren van sluitingen en het afbouwen van de dienstverlening gaat ING daarmee nu tegen de trend in. ‘De bank is te veel vervreemd van zijn klanten', zegt directeur Joost van der Does de Willebois van ING Bank Nederland. Van de 250 kantoren hebben nog slechts honderd vestigingen een kas in huis. Dat betekent dat in 150 kleinere plaatsen klanten van ING Bank geen geld kunnen storten of opnemen aan de balie van de bank. De laatste jaren is deze service wegbezuinigd. Tegelijkertijd sloot ING Bank stap voor stap honderd vestigingen.

Dat gaat ING veranderen. ‘Het kantoor komt bij ons weer centraal te staan bij de bank' , aldus Van der Does de Willebois. Zijn plan is meer persoonlijk contact met klanten te krijgen en geen kantoren meer te sluiten. Sterker nog, uitbreiding wordt overwogen.

Om de veranderingen kracht bij te zetten, stofte ING een oude slogan af. Met ‘ING Bank denkt met u mee' keert de bank letterlijk terug naar het verleden. Voorheen was het de Nederlandse Middenstandsbank (NMB), na een fusie met de Postbank sinds 1991 ING Bank, die hiermee naamsbekendheid verwierf. De multimediale campagne start op 24 mei. Verder is de huisstijl aangepast en broedt ING Bank op nieuwe concepten. De campagne werd gemaakt door TBWANeboko Campaign.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie