Tien Effiewinnaars bekendgemaakt

De EffieJury heeft tien winnende cases voor de Effie 2001 uitgekozen die op 15 mei, tijdens de uitreiking van de effectiviteitsprijs, krijgen te horen welk edelmetaal ze mee naar huis mogen nemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De winnende Effiecases zijn:

1. Van den Bergh Nederland 'Unox Cup-a-SoupCertificeringscampagne' van Neboko;

2. NVMP 'Zonder u valt er niets terecyclen' van Van Walbeek Etcetera;

3. Douwe Egberts Nederland 'Lassierijst, een veilig avontuur' van Result DDB;

4. Productschappen Vee, Vlees enEieren 'Kip: variatie en lekker' van Adtendum Communicatie Adviseurs;

5. Stivoro 'Stoppen met roken-campagne 2001' van BvH Communicatie adviesbureau;

6. RBV Leaf 'Red Band' van Lowe Lintas; 7. Grolsche Bierbrouwerij Nederland'Introductie Grolsch 2.5 Lemon' van FHV/BBDO;

8. Martex Holland 'Inventum. Ongemakken van deze tijd' van BLRS Advertising;

9. Stichting Nationale Sporttotalisator 'Lotto. Het grootste risico ommiljonair te worden.' van Result DDB / Rapp Collins; en

10. NS Reizigers'Opeens heb je het. Je wordt conducteur.' van Steam Advertising.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie