Virtueel huis-aan-huisblad van Het Net

Internetprovider Het Net (17 miljoen pageviews per maand) heeft deze week Het Voordeelnet geopend, een website waar de consument voordeelcoupons van de winkelketens kan ophalen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De winkeliers krijgen hiermee de beschikking over het nieuwe medium om de doelgroep te bereiken, terwijl de verkoop via de traditionele circuits gehandhaafd blijft. Wel wordt een brievenbusblokkade door de nee-nee-sticker omzeild en zo een bereik aangeboord van ruim een miljoen huishoudens.De winkelier hoeft geen e-commerce-activiteiten te ontwikkelen. De retailers met voordeelcoupons op zijn te herkennen aan de VoordeelNet-sticker op de deur.

Mediabureau Telemedia zal worden ingezet als verkoopkanaal voor Het VoordeelNet. Het Net (650.000 abonnees) maakt samen met Planet Internet (450.000 abonnees) onderdeel uit van KPN-dochter Planet Media Group.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie