Yorin start horecaprogramma

Yorin start met medewerking van Koninklijk Horeca Nederland het tv-programma Yorin Goes Out! over uit eten en uitgaan in Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In het kader van de landelijke campagne de horeca, gastheer van de samenleving nemen ´soapies` Anouk van Nes en Sander Foppele vanaf begin september de kijker 13 weken lang mee op een ontdekkingstocht langs Nederlandse cafetaria’s, restaurants, hotels, cafés en discotheken. ´Het werd tijd dat de hele horeca eens een hoofdrol kreeg op tv´, zegt Jeu Claes, directeur van Koninklijk Horeca Nederland. ´Je ziet restaurants, cafés, discotheken, hotels en cafetaria’s altijd alleen maar figureren in programma’s.`

Yorin Goes Out! wordt mede gesponsord door Heineken, Coca-Cola en Douwe Egberts. De productie is in handen van IdtV/Cumulus Productions..

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie