RTL en Triade Media breiden portfolio uit met drie zenders

RTL en Triade Media gaan de reclamezendtijd verzorgen van AMC, Food Network en Fine Living.

Per 1 januari 2017 is het mogelijk om op AMC Nederlandse tv-campagnes in te kopen. In de loop van het eerste kwartaal van volgend jaar worden de zenders Food Network en Fine Living opengesteld voor advertising.

AMC
AMC Global, onderdeel van AMC Networks International, biedt films uit alle genres en decennia en daarnaast eigen producties als Fear The Walking Dead, The Night Manager, Turn: Washington Spies en Into The Badlands. AMC is te zien in heel Noord-Amerika en in meer dan 125 landen wereldwijd. In Nederland is AMC beschikbaar in zo&;n 95 procent van alle huishoudens.

Food Network en Fine Living
Food Network heeft foodprogramma’s rond kookshows, topchefs en wedstrijden. Living biedt programmacontent over modern wonen en design entertainmentshows. Beide zenders zijn te zien bij Ziggo op kanaal 138 en 139. Food Network en Fine Living zijn onderdeel van Scripps Networks Interactive.

RTL en Triade Media bundelden hun krachten voor de verkoop van reclamezendtijd voor themakanalen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie