Kostenbesparing is de voornaamste reden, aldus Aldi’s nieuwe bureau Joe Public.
Ze volgt Nienke van de Streek op, die het bedrijf vorig jaar zomer verliet. Rooswinkel komt van Maandag, waar ze na een jaar vertrekt.
De pitch nam zo'n drie maanden in beslag. De samenwerking met Indie werd afgelopen zomer beëindigd.
Consumenten geven hun oordeel over de kerstcommercials van de Nederlandse supermarkten.
Plus en Jumbo zijn runner-up, Aldi en Lidl delen de laatste plaats. Ook kiest het panel een favoriet onder de niet-supers.
De Sint zit op de boot naar Spanje en maakt plaats voor de Kerstman. Grote vraag is: wat doen de Nederlandse supers?
Ook is de samenwerking met Blauw Gras en Wayne Parker Kent beëindigd.
Verder presenteert Aldi zich als 'werkgeversmerk' en verleidt TUI verregende treinreizigers met zonnige vakanties.
De marktaandelen van supermarkten blijven schuiven, meldt Hiiper als marktonderzoeker.