Diggy Dex, Nick Schilder en Roel van Velzen brengen – namens Heineken Nederland – een ode aan ‘Het eerste rondje.’
De talkshow 'Beau' is vanavond live te zien vanuit Ahoy Rotterdam, maar de kans dat Vrienden van Amstel Live doorgaat lijkt klein.
Na Heineken's inhaker met Rudi lanceert ook Amstel herkenbare 'de terrassen zijn weer open'-campagne.
Na een wat ongelukkig uitstapje naar ‘echtheid’, vindt Amstel zijn ware zelf weer terug.
Serie online video's, ontwikkeld door MediaMonks, wereldwijd uitgerold.
Met 180 Stories lanceert 180 Kingsday een nieuwe serie: we duiken achter de schermen om inzicht te krijgen in hoe ons werk tot stand komt.
In de Nederlandse tv-reclame stapte het merk juist af van dit thema.
David Lette (Heineken Nederland): ‘Amstel is het merk dat die boodschap met verve kan uitdragen.’
Amstel schuift met het nieuwe thema ‘Lekker van zichzelf’ op richting ‘what’ en levert de ‘why’ in. Waarom?