In een openhartige LinkedIn-post vertelt ze over het proces van solliciteren als zwangere vrouw.
Robert Withagen van Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt of gaat spelen.
De spoorwegmaatschappij laat de pandemie achter zich en omarmt in zijn nieuwe campagne (door TBWA\) 'het nieuwe normaal.'
De Italiaanse club lanceert een nieuwe website en app waarmee het zijn ‘fan-ervaring’ heeft geherdefinieerd.
De app is gratis en wordt op dit moment getest door jeugdhulporganisaties.
De campagne moet nieuwsgierigheid aanwakkeren rondom de herkomst van ons eten. ‘Geen acteurs in boeren-overall, maar echte kwekers.'
De straat kent geschreven regels, ongeschreven regels én verkeersregels, aldus Sor over de Streetwise Verkeersgame-app.
De supermarktketen wil ‘meer impact’ met zijn mobiele app realiseren en Merkle, de CX-tak van Dentsu, gaat hierin ondersteunen.
In de nieuwe tv-commercial van Albert Heijn verbaast de moeder van Ilse 'de hele winkel' over de populaire supermarkt-app.