Kirsten Andres van het Nima legt in een blog uit wat marketeers beter wel en niet kunnen doen.
Na het succes van de Toekomst van Marketing Lunchbreak begin 2021, blijft NIMA marketeers heel 2022 inspireren met dit thema.
Na een aantal succesvolle edities hebben Adformatie, NIMA en PIM in goed overleg besloten niet verder te gaan met de Dutch Marketing Awards.
De top vijf sprekers van 2020 van de NIMA Academy geven een inhoudelijke bijdrage tijdens het online live event op vrijdag 26 november
Huisman nam vorig jaar afscheid als directeur van Nima. Het is sinds 1966 de achtste keer dat iemand deze speciale titel krijgt.
Wil jij als B2B marketeer meer impact maken? Kom dan op 29 juni naar het virtuele NIMA B2B Marketing Event. Met keynote van Mark Ritson!
Ontwikkelingen worden lastiger te voorspellen. Wat zal straks de toekomst van marketing brengen? Kirsten Andres (NIMA) doet een gooi.
Verburg heeft ruim 20 jaar ervaring in consulting en marketing bij grote merken als Rituals, Nestlé en Red Bull.
Het programma van 18 maanden belooft ‘een zeer complete en relevante marketing- en business development opleiding’.