Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Nima

Lees meerLees minder
premium
Joris van der Waart
Merkstrategie

De toekomst van marketing begint bij uzelf

Merkstrateeg Van der Waart geeft een aantal praktische handvatten om de toekomst van organisaties zo waardevol mogelijk te maken.

premium
Bas Bodzinga
Merkstrategie

De toekomst van marketing in de zorg

‘Met technologische innovatie kunnen marketeers in de zorg de sector leiden naar een toekomst waarin zorg voor iedereen toegankelijk is.'

premium
Maarten Kolkman
Merkstrategie

De rol van generatieve AI in interactiekanalen

Inzet van slimme voice- en chatbots in interactiekanalen is niet alleen kostenefficiënt, klanten verwachten dat ook, stelt Maarten Kolkman.

premium
Philippe Stulens
Merkstrategie

Philippe Stulens, CMO Randstad Groep: 'De klant begrijpt het niet meer'

Stulens stelt dat marketeers zich bewust moeten zijn van de veranderende context waarin zij werken.

premium
Brecht Janssen
Merkstrategie

Brecht Janssen (LVWB Fundraising): 'Laat je inspireren door je eigen goede doel'

Janssen ziet dat we veel kunnen leren van goede doelen als het gaat om het vinden van de consument (donateur) op het juiste moment.

mike moolenbel nima
Carriere

Mike Moolenbel vervangt Kirsten Andres als directeur van Nima

De functie wordt ad interim vervuld, voor zo'n zes maanden, is de verwachting.

premium
Esther van Oostrum
Merkstrategie

Esther Oostrom, commercieel directeur Klaverblad: 'Duurzaamheid kent geen concurrentie'

Oostrom ziet een steeds groter wordende rol weggelegd voor marketing als het gaat om duurzaamheid en de maatschappelijke rol van merken

premium
Jan Willem Onderwater
Merkstrategie

'Het zijn niet de teams met de duurste vedettes die toernooien winnen, maar de teams die perfect op elkaar zijn ingespeeld'

Register Marketeer Jan Willem Onderwater over het belang van teamsynergie.

premium
Gerben Busch
Merkstrategie

'Merkbeleving zit niet alleen in kleurtjes en kraaltjes, maar in beloften waarmaken'

Volgens marketingconsultant Gerben Busch groeit het eisenpakket van klanten en wordt marketing complexer. Wat betekent dat?

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 4

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media