Merkstrateeg Van der Waart geeft een aantal praktische handvatten om de toekomst van organisaties zo waardevol mogelijk te maken.
‘Met technologische innovatie kunnen marketeers in de zorg de sector leiden naar een toekomst waarin zorg voor iedereen toegankelijk is.'
Inzet van slimme voice- en chatbots in interactiekanalen is niet alleen kostenefficiënt, klanten verwachten dat ook, stelt Maarten Kolkman.
Stulens stelt dat marketeers zich bewust moeten zijn van de veranderende context waarin zij werken.
Janssen ziet dat we veel kunnen leren van goede doelen als het gaat om het vinden van de consument (donateur) op het juiste moment.
De functie wordt ad interim vervuld, voor zo'n zes maanden, is de verwachting.
Oostrom ziet een steeds groter wordende rol weggelegd voor marketing als het gaat om duurzaamheid en de maatschappelijke rol van merken
Register Marketeer Jan Willem Onderwater over het belang van teamsynergie.
Volgens marketingconsultant Gerben Busch groeit het eisenpakket van klanten en wordt marketing complexer. Wat betekent dat?