'Iedereen kan een winnaar zijn. Maar het is niet voor iedereen weggelegd.'
TBWA\Neboko ontwikkelde de 360-campagne.
'Elke stap naar voren begint met de mensen achter je', zo luidt het credo in de campagne, die is ontwikkeld door TBWA\Neboko.
Welk merk scoort er dit EK? Samen met DVJ Insights heeft Ster onderzoek gedaan. In dit blog zetten we de resultaten én learnings op een rij.
De registratie voor toegangskaarten voor de TeamNL Huizen start op 3 januari.
Volgens bronnen van Ad Age lanceert Coca-Cola geen internationale tv-campagne tijdens de Olympische Spelen in verband met de mensenrechten.
Unieke case rondom Olympische Spelen 2021
Hoe hebben merken het in deze sportzomer gedaan? Na het EK, de Olympische Spelen en de Tour is het tijd om de (tussen)balans op te maken.
In de rubriek 'Wat vind jij nou van?' geeft een vakgenoot zijn mening over het nieuws. Vandaag: de reputatie van de Olympische Spelen.