De 3D-geprinte verlichtingsarmaturen van Signify worden vanaf nu onder het label Philips MyCreation op de markt gebracht.
TPV is bekend vanwege zijn licentie op de Philips-merknaam, maar Philips zelf sponsort alleen PSV.
Philips’ creatieve campagne voor de OneBlade zet echte gebruikersrecensies om in een reeks van vijf commercials in cinematrografische stijl.
Dept werkt met zeven AI-softwaretools. Veenman legt uit wat die doen en hoe ze bijdragen aan de bedrijfsvoering van Dept.
Ook Philips en Kruidvat presenteren opvallende campagnes.
Welk bureau werkt voor welke klant, welk merk wisselt van bureau en wie wint welke pitch? We praten je bij over het laatste accountnieuws.
Hoe profileren de merken en bureaus zich dit jaar op het Amsterdam Dance Event?
Philips wil zijn nieuwe OneBlade-scheertool ruim een jaar lang onder de aandacht brengen van jongemannen. Die spelen bijvoorbeeld FIFA.
De jaarlijkse botenparade moet minder commercieel en stigmatiserend, zo luidt de publieke opinie. Lam, sponsormanager van Philips, reageert.