Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Pride

Lees meerLees minder
premium
pride
Commerce

Queer & Pride Amsterdam 2023: wat doen de merken?

Onder meer EasyToys, Storytel en We Fashion en bureaus Ambassadors, Kumpany en Winq presenteren opvallende campagnes en inhakers.

Storytel campagne
Diversiteit

Storytel-campagne maakt klassieke liedesverhalen inclusiever: 'Zou AI niet kunnen'

In plaats van Tarzan en Jane ziet de kijker Tirza en Jane, bijvoorbeeld.

Pride Podcasts
Campagnes

Mastercard lanceert podcastserie The Pride Side

De creditcardmaatschappij wil door middel van de podcasts een platform geven aan belangrijke verhalen uit de queer-community.

we fashion stories
Merkstrategie

WE Fashion komt met bijzonder en geliefd initiatief voor Pride

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

premium
De Canal Parade vond zaterdag voor de 25e keer plaats
Diversiteit

Nathalie Lam (Philips): 'Canal Parade richt zich op te groot publiek'

De jaarlijkse botenparade moet minder commercieel en stigmatiserend, zo luidt de publieke opinie. Lam, sponsormanager van Philips, reageert.

premium
Geen role models, maar real models in de nieuwe campagne van VodafoneZiggo
Diversiteit

VodafoneZiggo lanceert Real Models-campagne: ‘We praten niet over, maar mét de community’

‘Als dit pinkwashing was, kwam het idee uit de koker van onze ceo, niet van de medewerkers zelf.'

KPN campagne - Nothing can mute pride
Purpose Marketing

KPN geeft wereldwijd podium aan dj’s uit LGBTQIA+-onvriendelijke landen

'Pride Amsterdam is voor ons een echt feestje, maar wel een met een serieuze ondertoon.'

premium
Loetje op de Canal Parade in 2017. Is hier sprake van pinkwashing?
Gedragsverandering

Boomerang steekt hand in eigen boezem en lanceert 'Pride is not an ad'-campagne

Boomerang Agency, dat zelf jarenlang Pride-campagnes ontwikkelde, vindt ‘pinkwashing' niet meer van deze tijd en komt in actie.

Campagnes

ABN Amro slaat door met campagne over seksleven van medewerkers  

Campagne is misschien interessant, maar vooral niet relevant. Dan word je weggehoond, betoogt Paul Stamsnijder.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Laatste pagina 3

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media