Wat is nou de kracht van de Top 2000 en wat zijn redenen voor jouw merk om tijdens deze periode een reclamecampagne in te zetten?
De bestedingen aan audioreclame zijn in het eerste halfjaar van 2023 gestegen naar 105 miljoen euro, een groei van 4,4 procent.
Nu de veiling van de FM-frequenties is afgesloten, maakt Evert Bronkhorst de balans op. Hoe zien de komende maanden in radioland eruit?
Wat kunnen we na een halfjaar leren van deze nieuwe cijfers?
Het gesprek met een Oekraïense pianiste maakte grote indruk op veel Nederlanders, zegt de vakjury.
Alle NPO-zenders blijven stabiel ten opzichte van de vorige luisterperiode. Dat blijkt uit de luistercijfers van juli en augustus.
Welke ontwikkelingen spelen er in de media en wat zijn de kansen voor jouw merk rondom reclame bij de publieke omroep in 2023?
'We zoeken de rand op, willen dansen, sjansen. Dit alles komt samen in de nieuwe campagne', aldus marketingdirecteur Chiel de Leeuw.
Onze columnist Evert Bronkhorst vraagt zich af: hoe belangrijk is 'de FM' nog voor de commerciële zenders die nu een frequentie hebben?