In de Reclamemuziek podcast neemt presentator Amber Roner je mee in de wereld van de reclamemuziek
In deze aflevering vertellen creative directors Joeri Jansen en Ward Graumans over de essentiële rol die muziek speelt in reclame.
Wie een liedje wilt gebruiken bij beeld, kan niet om de syncmanager heen.
Oprichters Guido Maat en Ella Sonke bieden custom soundtracks voor merken, reclame en feature-films.
In een serie korte afleveringen neemt presentator Amber Roner je mee in de wereld van de reclamemuziek
Het nummer Come Home van Sofia Dragt wordt tweede. Dit nummer was ook onderdeel van een Interpolis-reclame.
Pöttker, head of music production, droeg bij aan de muziek voor de campagnes van onder meer Nike, Heineken, BMW en EA Sports.
Westendorp vertelt over muziek en merken. Stond zelf op de podia van Lowlands en Pinkpop én is marketing manager van Within Temptation.
Bekende campagnes uit de ‘koker’ van Blom zijn de Plus Goed eten-campagnes, bekend van de vele Gouden Loeki-nominaties de afgelopen jaren.