Dentsu Creative Amsterdam leidt het bureauklassement met twee benoemingen.
TuneIn plaatste maandenlang ongeoorloofde commerciële spots bij online NPO-radiozenders.
Er zijn weer tien commercials door het publiekspanel gekozen als populairste. Alfred International is tweemaal kanshebber.
Rogier Bruggeman van Zigt moet even iets van zich afschrijven over de tarieven die Ster volgend jaar wil hanteren.
Ster-directeur Frank Volmer waarschuwt voor grote prijsstijgingen voor tv-reclames, tot meer dan 40 procent.
Ster is niet tevreden over de overheidsbeperkingen rondom het verkopen van online reclames. Algemeen directeur Volmer geeft uitleg.
Het platform is wel welkom bij de Ster als het ‘FD en BNR’ uit zijn commercial haalt. Ronduit kinderachtig, vindt het mediabureau van Listn.
Kansspelmerk vergroot ‘jackpotpropositie’ en mikt op ‘typische jackpotjager’ in door Dept ontwikkelde campagne.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Arian Buurman van SOS Kinderdorpen.