Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Tele2

Lees meerLees minder
premium
Odido
Merkstrategie

Lead agency TBWA over de totstandkoming van Odido: ‘Dit is once in a lifetime’

Managing director Anouk Zink en ceo Rik Ledder blikken terug op de transformatie van T-Mobile en Tele2 naar Odido.

premium
Odido logo
Merkstrategie

Odido: ‘Wel vrolijk, maar geen bijzonder krachtige naam’

Dit vinden merknaamexperts van het nieuwe telecommerk Odido.

premium
Odido winkel
Merkstrategie

T-Mobile en Tele2 gaan per direct verder als het Nederlandse merk Odido

Twee topmensen geven in dit interview uitleg over de herpositionering, waar anderhalf jaar lang in het diepste geheim aan gewerkt is.

Shutterstock Google Analytics app
Digital transformation & tech

Zweedse privacytoezichthouder: stop met Google Analytics

Organisaties als Tele2 Zweden moeten ook een boete betalen voor het gebruik van de software.

premium
g-star campagne
Campagnes

De pratende koffers van KLM, zomer in New York met G-Star en ander opvallend campagnenieuws

Ook Tele2, Milieudefensie, Consumentenbond en Eerlijke WOZ presenteren nieuwe commercials.

tele2 campagne
Campagnes

Tele2 is klaar met 'online haat' en verspreidt liefdevolle boodschap in nieuwe campagne

Rik Ledder (TBWA\Neboko): 'We verleggen de focus van unlimited data naar wat je met die data voor een ander kunt betekenen.'

premium
Nieuwe merkstrategie Tele2 gericht op vrijheid om eigen keuzes te maken 
Merkstrategie

Nieuwe merkstrategie Tele2 gericht op vrijheid om eigen keuzes te maken 

Margaret Kreuger, T-Mobile, over de campagne: ‘Het is ons doel om in het overwegend saaie reclameblok voor wat entertainment te zorgen.'

premium
Tisha van Lammeren
Merkstrategie

Ondertussen bij… Tisha van Lammeren van T-Mobile

We zijn stilaan in de tweede fase van de crisis beland. ‘Voor de crisis werkte ik tot 12 uur ’s avonds door. Dat is compleet veranderd.’

Gotu Jim
Campagnes

Tele2 en Gotu Jim maken eerste videoclip die rekening houdt met databundel

De videoclip is onderdeel van de campagne ‘FF Alles’ rondom het Tele2 Unlimited abonnement.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Laatste pagina 2

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media