De organisatie is tegen vier reisaanbieders een procedure gestart bij de Reclame Code Commissie.
Het aantal geboekte vakantieverblijven moet omhoog, vindt marketingmanager Marco Budding.
CAMPAGNEPRAAT | Onze balkoncriticasten zijn positief gestemd. 'Als de hormonen door je lijf gieren, is dit toch waar je van droomt?'
Drogisterijketen lanceert nieuwe zomercampagne 'Goed voorbereid, groot voordeel'
TUI wil duidelijk(er) maken dat het verschillende soorten vakanties aanbiedt en dat het flexibele garanties biedt vanwege corona.
De supermarktketen presenteert variëteit aan zomeracties om klanten bij te staan tijdens de verwachte zomerfeestjes: introductie kraskaart.
De reisorganisatie wil de consument een hoopvol perspectief bieden voor een prachtige zomer.
De live-streams van het eiland worden vertoond op de digitale schermen van Exterion Media verpreid over winkelcentra. Uniek, zegt Exterion.
Het outdoormerk wil benadrukken dat bijzondere plekken ook ontdekt kunnen worden zonder ver te reizen.