Elke oude Volkswagen Golf is ook de nieuwe Volkswagen Golf van de volgende bezitter.
We trappen dit jubileumjaar waarin Adformatie 50 wordt af met de vraag: wat als creativiteit ook voor elektrisch rijden zou worden ingezet?
Het automerk wil zich als 'mobiliteitspartner' van en in het Huis van Oranje positioneren. Een pitch ging aan de keuze voor Kumpany vooraf.
Deel 3 van wekelijkse serie. Ons illustere duo mist scherpte in de nieuwe VW-commercial. ‘Ga de linkerbaan op, haal de rest in!’
Volkswagen en DentsuAchtung! spreken van een nieuw hoofdstuk in de zestien jaar durende samenwerking.
Kan marketing by design de verkoop van EV’s aanjagen?
Nieuwe campagne van het automerk in teken van eerste elektrische ID-modellen.
Het Volkswagenbusje uit de jaren ’60 met de koosnaam ‘Bulli’ was de inspiratiebron voor een retrokoelkast.
Van de 8 Nederlandse prijzen bij The One Show zijn er maar 2 van eremetaal - beide voor Snelweg Sprookjes. Moldy Whopper wint 18 keer goud.