Want wat heb je aan data zonder insights? En welke soorten Insights zijn er?
Leer meer over Turtledove: dé oplossing van RTB House voor gepersonaliseerde advertenties zónder gebruik van cookies.
Lees meer over hoe de klantreis is veranderd bij de aanschaf van een auto en hoe merken hun boodschap moeten personaliseren.
In dit artikel leggen we uit hoe AI-algoritmes een revolutie teweegbrengen in contextuele targeting technieken.
Lees hoe RTB House de kracht van gepersonaliseerde video tot leven laat komen.
Door het verdwijnen van third party cookies, wordt Deep Learning de belangrijkste methode om inzicht te behouden in grote complexe datasets.
Techbedrijf Raybeam versterkt de Amerikaanse techtak van Dept en heeft verstand van software rondom big data-toepassingen.
Te gast in de derde podcast van Data& is Constant Berkhout. Oprichter en Managing Director bij Fusion Strategy & Retail.
In de 2e aflevering van de podcast serie Data&, staan 'Agile Insights Tools' centraal. Een hele mond vol. Wat is het en wat levert het op?